Photobucket

Followers

Tuesday, June 15, 2010

apekah hari ni hari malang atau ?

entah. aku rasa hari ni hari malang aku. YE HARI MALANG AKU ==' sebab? banyak benda. farhana dah makin jauh, nuuuunnn kat pahang tu ha : ( and kisah tentang _____________________________________ bla bla bla yang tu aku taknak cerita sumpah mcm **** sakit hati okay . sedih .yelah aku mengaku aku menangis dah hari ni sebab sedihkan hari malang aku ni lah. sudah sudah lah tu. tak suka kau cakap je. takde maknenye lah aku nak sampai belasah belasah kau kan : ) ok. lg ? dah tu je sebab aku sedih. 2 sebab je .tapi still hari ni hari malang sebab aku rasa down sangat and yes I WANT TO BE ALONE tapi aku nak "bantal peluk" special akuuu ; ) yelahh aku nak text dia tapi dia dah taknak text aku .perghh takpe takpe .

*menangis lagi..*


what should i do?

ain- alaaa. alaaa.. cak cak cak!

aaina- blurb. blurb!

ekin- haifaa! diet fa. diet seimbang fa!

fana- apa bubby sangat *** ?

kak iela- heee.. akak tak paham le.

No comments: