Photobucket

Followers

Monday, July 12, 2010

hello, linton university college! = ='

started my new semester dah. and first day masuk pun dah rasa payah. 5 subjects to study, and each subject with 2 assignments to be done in a month. tak mcm sedih killer pulak aku kan. and my schedule serious pack. classes from 8 am to 6 pm with just 4 break hours. okay lahh tu. drpd farah yasmin, 2 jam je rest. kesian you, yasmin :'( yang paling menyedihkan is accounting 1 class. SIGH! SIGH! garang kot lecturer tu. semua muka kecut je tadi, kecuali that ___ yang mcm takde perasaan, boleh siap nak berdebat dgn lecturer. nak je aku lempang muka dia, tapi fikir balik nanti aku nak kena basuh tangan, tak jadi. malas nak pergi toilet kat hujung blok tu -.-

paling menyampah laa dgn dia tu. nak pandang pandang, kau hengat kau handsome kah? baik aku ngorat mamat sebelah aku dalam class accounting tu tadi. but, tak boleh la. affan aku nak campak mana? :P nak ngorat affan jelahh tiap tiap hari HAHA.

petang ni pun ada class lagi, pukul 4 til 6. then balik class, aku nak buat activity yang boleh tarik laki dtg blok aku, which is, main badminton. hahahaha okayy takde kerja kan aku? baik lah aku revise apa patut NOTA ACCOUNT yang aku dpt td. baru first class dah 2 pages full note. menangis! menangis! dah la sleepy dalam kelas tadi. kesian semua orang :-(

tunggu lah kalau aku rajin nak post new entry pasal evening class pulak nanti. tunguuu :D :P

No comments: