Photobucket

Followers

Monday, July 5, 2010

tesco.

went to tesco with lovers. aaina ekin ain. planned to go by college bus at first, tapi first bus ramai orang, and second bus pulak semua international students. mcm tak pulak ktorg ketakutan nak naik sekali dan akhirnya berdecide nak naik kereta sendiri. yaaa, aku drive sampai sana. stupid punya abang kereta wira karat, aku belasah kau kang baru kau tahu. tak mcm middle finger kan perangai kau? sedap sedap hati kau je hentam troli kat aku. eleh. sumpah dah la muka indon, aku memang benci kau! benci! benci! sesedap hati mak nenek atok bapak tiri kau ah s i o t ==' kalau agak agak aku nampak muka kau lagi, pecah aku buat! mat negneg lagi handsome lah. aduhai!

then lepas tu beli beli barang. harga total up mmg sedap mata memandang lah untuk student college. oh sedap gila. boleh buat keluar air mata darah kegembiraan dengan kesedapan nya tu. cehceh stupid idiot mahal lah. but okay lah tu drpd hari hari makan luar. ye tak weh? :P

so lepas balik rumah tu, masak masak. sup dengan telur dadar je pun. oh tapi sup kitorg tu mmg fullamak baik punyaaa :) sup nya hilang, kena tawan dengan so hoon yang terlebih banyak ain letak. dah mcm makan meehoon pula rasanye tadi doe. tapi sedap ♥ atleast kita dah jadi anak dara yang tidak menyusahkan ibubibiknya lagi. haha perghh terhebat. kalau ade kak iela, sup dgn telur dadar of course akan masin. haha yelahh kak iela kan tak sabar nak kahwin sebab itu masakan dia masin je all the time HAHA :D

and sekarang ni, currently merajuk dengan ekin. yelaa, aku lah sorg takleh makan kicap. aku kan dah terlebih lebih lemak kat badan sampai aku takleh makan kicap yang berlemak tu. ape ape lah.

No comments: