Photobucket

Followers

Sunday, December 26, 2010

second chance? PFFT

giving you the second chance was never a good idea and aku menyesal for giving you the second chance to prove that u would change yrself for me. haha tolong -____- slap kau laju laju baru kau tahu kot. nananana aku benci kau. yaa, aku benci kau sebab aku pernah sayang kau dulu and kau buat perkara yang buat aku benci kau. dah. sekarang, aku benci kau. puas ke hati kau dah buat aku benci kau? bajet terseksa ditinggalkan, oh please. kenapalah aku buta? takpe, i've given you the second chance, so aku terima je dibuat dan membuat kau mcm ni. but there will be NO third chance. just please, tolong sangat sangat berambus and jangan buat aku rasa macam nak pergi your place and tendang anu kau. aku serious. tarima kasey, bangla yg buat construction rumah belakang rumah aku ni pesan kat kau weh budak with second chance before. hmphh :|

No comments: