Photobucket

Followers

Tuesday, April 5, 2011

MEOW!

aku penakut kucing :D statement setempek ye anak anak! tapi semalam ada kucing tu comeeeeeeel shangat angat angat comehh membuatkan aku jadi tak takut kucing jap. gitewwww! haha :))




bioldata si comeh ni,

nama samaran: BOBO
nama sebenar: BOGEL
nama penuh: BOGEL bin DIBBY BEIBER
umur sebenar: tak dapat dikenal pasti
umur main teka: sehari, sebab baru sehari aku kenal nyaunyau ni :)











ni gambar bobo dengan daddy dia, dibby beiber :D how lovely.
macam nak je aku lempang si bobo ni sebab dia sangat lah comel, lagi comel kalau anda anda dapat tengok bobo ni live. and aku juga nak lempang dibby beiber sebagai tanda terima kasih kerana membuatkan aku tak takut kucing jap semalam sebab nyaunyau anak dia yang EMMMMM COMEHHHHH sangat la woii! hehe ♥














bapak paling kurang ajar. ni ah ni. NI NI NI.
hahaha cool lah abang dibby beiber kitewww ni sebab tak kisah anak merokok. siap hulur hulur lagi. haha berasap mulut nyaunyau bobo ye bobo ye?











kehadapan bobo, kot satu hari nanti kucing pun jadi celik IT, semoga kau baca lah blog aku ni. and tahu yang aku pernah post entry pasal kau, nyaunyau. BYE nyauuuuuu ♥♥

No comments: