Photobucket

Followers

Thursday, June 9, 2011

mulut

hello people! lately ni aku jarang gila update blog. takde mood dan takde idea. aku just akan update my blog if i have things to talk about. OH, TO TALK ABOUT? keeeeeee, TO CRAP ABOUT? to crap about kot nampak lebih padan dan feminin. apa kena feminin? oh takde kena mengena eh? eh? eh? peduli eh? eh? EHHHHH? -.-



scroll bawah bawah,























alaaa, scroll je lagi.





















HAHAHA motif sangat aku buat begini! tapi, SCROLL JEEE!













lagi. lagi. lagi.


















shall i stop?













ok. aku stop.

now, sila scroll balik ke atas untuk tengok the title. hehe :) ce tengok, ce tengok!














so, apa title aku? dah tahu kaaan?






yes, mulut dalam bahasa melayu or MOUTH in english. tak faham lagi? google translate jela! begini yaaa. mulut manusia di dunia ni ada pelbagai. yang kecoh, yang gossip, yang longkang, yang parit, yang manis, yang baik, yang suka menasihati, yang suka bercakap tentang good thing, and yang baik dimulut jahat dihati pun ada :)


kalau mulut aku ni, aku rasa mulut aku ni kecoh. suka ber-story, suka gelak. suka share cerita. hehe about sharing stories to others nii, not to all the people. for now,only safea zakaria knows the most. eh jap aku rasa macam ada grammatical error je. ke takde? ade ke takde? maybe ada. eh jap, maybe takde.


takpe lah, i don't post entries for people to rate my english or my rojak language ke whatever lah. ngehhh ;) tapi kalau nak betulkan yang salah tu, dipersilakan hehehe


sambung!
kadang kadang tu ada jugaa lah dengan orang lain juga, tapi tak sedalam pengetahuan safea kot? ke tak tahu laa kalau ada yang macam semak bin samun nak baca diari private eden. menyemak jo :P


to people with good (well controlled) mouth, satu je aku boleh cakap. KEEP UP A GOOD WORK, :D


kepada mulut mulut longkang besar tepi jalan highway utara-selatan tuu, tokseh dehh nak heboh kecoh ber-story tentang orang lain sampai orang yang tak patut tahu pun jadi tahu. tak perlu lah kot. kot ye pun nak cerita, seorang dua tu acceptable lah lagi. tapi kalau dah satu malaya pun nak kecoh, boleh bikin ribut bai! satgi ada yang makan flip-flop yang dydin bagi kat aku kangg. haha kesian flip flop dydin jadi mangsa :P

jika kalau, atau dipendekkan, jikalau kamu dah menyangap sangat nak gossip, jangan la sampai buka keaiban orang lain. apatah lagi memfitnah seseorang itu dengan melibatkan keaiban diri someone and the maruah too. kau see kau see. my language dah berterabur again. u want to bertanggungjawab?! =__________='





warning kepada orang orang yang berniat nak story pasal aku melibatkan maruah eden,








WATCH OUT YOU! 
penampaq pergi balik satgi baru hang tau!


ok. now aku nak join safea and deqna ber-sleeping beauty.byebye!

No comments: