Photobucket

Followers

Monday, April 11, 2011

genie genie, i wish that...

ekhmm ekhhmmm! testing one two three. BOM! sakit tekak jap. clearkan throat jap. ekkkhhhmmmmmmm :) *telan strepsils* yaa, hari ni kepala otak aku ada macam off tune sikit ehh = ='

i have four main wishes and of course i do have more than that, but empat benda ni lah yang sangat sangat aku doa :)

first- berjaya dalam hidup.

aku rasa dah cukup cukup le tu menyusahkan omak dan apak eden di rumah nu haa. sudah tiba masanya la aku rasa untuk aku study gigih gigih dan gagah gagah dan berjaya dalam hidup ni dengan usaha kerja keras tenaga empat kerat aku sendiri :)

sekarang ni aku still study kat college. still doing my foundation, and ohdemit i have another 3 years to complete my degree in business studies. walaupun minat aku yang sangat sangat mendalam is actually in aviation world, i won't disappoint my dad yang dah banyak menyusahkan diri dia for me. I'LL TRY MY BEST TO MAKE YOU PROUD, ABAH UMI ♥

lets doakan aku the best for my whole life pipol! :D

second- kesihatan family aku berpanjangan

huihhh. aku betul betul berharap berdoa supaya my family sentiasa sihat. sebaaaab, adik adik aku kalau sakit, muka sorang sorang monyok tonyok macam nak kena gilis dengan tayar lori. geram pulak aku! RAWRRR.

pastu aku berdoa supaya bila mak aku senggugut, dia tak marah marah. menakutskans lah mak aku kalau dia marah -.-' aku rasa macam nak duduk bawah selimuuuuut je sampai dia tak marah. GULP!

and abah aku, okay abah susah nak sakit. tapi abah kalau sakit, abah tidur je. wahhh my dad ni very good good lah. yaaaa umi dan adik adik, ikutlah contoh ketua keluarga ni. hehehehe jangan marah la kalau baca ni eh :)))

third- good life with my good friends

yaa yaa yaaa tu diaaa aku punya wish. aku nak berkawan baik dengan kak yah anak pak ya, kak banana shake, dik pipah azyze, kak tyn cik man dan kak lela cik udin hehehehe sorry weh korang wehh aku dok tukar tukar nama korang teheeeee :DD

marilah kita hidup dalam suasana aman damai sejagat ya rakon rakon. sembahyang lah kita sebelum kita disembahyangkan! :)

fourth- permintaan my in-pain-heart

TOLONG LAHHHHH, AKU NAK MOVE ONNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!

aku keep on trying but never successfully done it :( merembes air mata dengan taik mata come in package! dah. bye.

No comments: