Photobucket

Followers

Wednesday, April 13, 2011

reply to banaleman :-(

this is a reply entry to this post.

adat lah tu jadi student, mesti lah stress. you have to present, sit for exams, monthly test and college-life problems. alahhh, adat lah tu my love. karang kalau everything goes with the flow, takde challenge, kau kata life is not fun. nanti takde kenangan terindah. sebab kenangan terindah terjadi bila something tak indah happened. then bila dah lama lama, bila kau kenang balik then it'll be something special :) eh ye ye jeeee aku tarbiahkan kau bukan betul sangat perumpamaan aku tu. sorry bana hehe

and about jamjam, don't think too much on that. you have to always remember what is the main point of your stay in kuantan tu. to study kan? so? alaa yangg, love love ni. kawan ada sorang ada cakap, percaya qada' qadar, kalau ada jodoh tu, ada juga :)

put studies as your highest priority now. let jamjam become third. aku second. hahaha sempat tauuu aku nak selit tetengah kau dengan jamjam :P family lagi lah tak payah cakap, itu memang sentiasa number satu! be strong like marimar. hehe kau pernah ada peluang to watch this marimar series tak? kat tv3. best. walaupun aku jarang sangat tengok!

marimar ni bana, kuat gila. oh tak. dia pura pura kuat. depan semua orang, dia pretend to be tough, kononnya 'aku wanita paling gagah dalam mengadap masalah dan cabaran'. tutup pintu rumah, haahhhhh ambik kau! menetes netes ayaq mata dia. be like that. don't let people see how weak you are! senang cerita jangan jadi macam aku tentang masalah aku yang aku cerita kat kau tu haa. ingat lagi ke tak? kau lupa, aku gilis gilis kau pakai batu lesung. ingat! hahaha

dah bana, aku nak nasihatkan kau lebih lebih pun, masalah aku sendiri pun tak tertanggung tanggung ni. jangan simpan masalah kau sendiri! jangan pendam. tell someone. yang kau percaya. insyallah tenang sikit hati kau tu lepas bebel bebel kat orang. hehe. sebab tu yang biasa aku buat. dengan fea :) and paling penting jangan lupa solat, berdoa pada Allah, tenangkan hati kau dan permudahkan segala urusan.

aku tak sabar nak jumpa kau. aku rindu kau. OK JOM CENGENG CENGENG HEMBUS HINGUS. sekotak tissue plissssss!

No comments: