Photobucket

Followers

Saturday, April 30, 2011

yang comel comel sajaaaa :D

teringat pulak zaman zaman aku kecik tak tahu apa apa pasal college life yang malaun ni! teringat zaman kecik kecik dahulu kala time badan aku ponnnn kecik jugak. takde lah gedabak macam gerabak kereta api sekarang ni hahaha! teringat zaman time kecik kecik, nak pakai hot pants skirt pendek pun takde orang nak pedulik. semua pandang macam eh-eh-budak-ni-comel-sehh. kecik-kecik-dah-pandai-style! wahhh, haishh kalau dah besar macam ni pandai hot pants, yang okay tu okay lah. yang tak okay tuu, felamak, berpetah berbicara tu buat "OUCH sakit lah telinga saya dengaaaaaar!"

teringat cartoon characters yang aku suka time zaman dolu dolu. sekarang pun ada je cartoon characters yang aku suka.

haa jangan nak cakap saya ni macam budak budak sangat lah sebab umur 19 tengok cartoon. eh hello, itu lah caranya nak buat i happy. sebab tengok cartoon dengan stunts yang nampak macam kena bunuh soploh doploh kali pun hidup je lagi tuu, kau leka. oh tak tau la kau leka ke tak, tapi aku leka. HAIII, I SENANG TERLEKA DENGAN BENDA BENDA YANG BUAT I KENA FIKIR DUA KALI, dua kali je, TENTANG KE-LOGIC-AN SESUATU ITU. hehe :D

itu pun kalau cartoon series tu melakukan aktiviti stunt stunt lah. kalau yang comel tuu, boleh buat aku cari pipi safea or mayuu ni nak cubit cubit. cis bedebah kau cartoon yang comel comel! shukenyewwwww. eh okay gedik. sorry.

first, yang comel is hello kitty. comel je si kitty ni takde leher :) comel je si kitty ni kepala besar badan pendek. pastu semua nak pink pink je bajet jambu. eishh geramnye saya dengan awak ni kitty! AUMM!


ehh sorry kitty,
kita terkutuk awak jap tadi.
jap je kutuk. selalunya puji ;)


haa, see see! pinky pinky belaka. mata bolat, hedong seciput, mulut tak ado, misai kat tepi. tak macam lelaki misai atas mulut. nak tutupkan mulut sebab tak kumor guna listerine pun nanti tangan geli sebab ada misai :P oh lupa, kitty takde mulut patutlah misai dia kat tepi muka *cuba men-deny kan kebenaran bahawa kitty ni kucing*

kedua, twitty. eh salah! tweety = =' yang twit tu twitter. hehe lupa, patut lah search gambar tweety guna spelling twitty keluar gambar hanjeng hanjeng belaka. ahh! melemahkan semangat aku je.




alaa, twitty tweety, jangan la marah sebab i salah spell nama youuu. TERsalah spell. bukan sengaja ;( ce senyum, ce senyum. mesti comel! senyum yang gedik gedik macam mintak aku pelempang gitewww!




cun! macam tu lahh.ekhmm ekhmm, boleh aku bagi pelempang kat kau tak tweety sebab comel sangat dengan badan kecik kaki gedabak tu? :D

yang ketiga. ha! UPIN IPIN, hai comelllllll!


comel je aku tengok dorang pakai songkok dengan baju melayu. MAYUU, please wear this okaythanksbye haha! haaa, upin ipin ni cartoon ciptaan anak Malaysia. yang ni aku suka. aku bangga dengan Malaysia for this. tapi tang "artis artis" yang nak kena penyepak dengan aku sebab nak bajet kpop sangat, itu boleh buat aku beli tiket kapal terbang ke nigeria sekarang jugaaaaak!

siapakah yang aku maksudkan? N muntah, aku tak tahu. tanggung sendiri haha bye!


No comments: