Photobucket

Followers

Monday, May 30, 2011

warm welcome :)

warm welcome to my new housemate :D ohh, actually bukan warm welcome, ni dah hot welcome dah niii, masuk rumah berbahang gila. panas semacam lah rumah aku ni! kipas rosak :( nak buat report suruh maintenance datang betulkan pun ada procedures yang boleh membuatkan aku nak bagi kaki sat!

tak sempat nak borak borak dengan new housemate ni, nama pun tak sempat nak tahu lagi :'( dia nampak macam cool jeee nampak macam second Adelia jeee nampak macam kakak kakak yang baik hati lagi terb gils jeee.

ps: by saying second Adelia, i mean the cool housemate yang sekepala gila dengan aku. hehh, now i miss my pilot, Adelia :(


di kesempatan ini juga saya nak bagitahu bahawa WEHHHH AKU BENCI KAU SEBAB KAU BUAT AKU MACAM NI SEKALI. thanks.

No comments: